Najčastejšie kladené otázky

otazky

1. Čo to je elektronická stravná poukážka a karta UpDéjeuner (ďalej len “karta Up”)?

Elektronické stravné poukážky (ďalej len “kredit”) sú digitálnou obdobou papierových stravovacích poukážok UpDéjeuner a sú určené na zabezpečenie stravovania zamestnancov. Ich nosičom je plastová debetná neembosovaná karta s čipom, vydávaná spoločnosťou Up Slovensko, s. r. o.

2. Dokedy je karta Up platná?

Platnosť karty Up je uvedená na jej prednej strane, štandardne sú to 3 roky od jej vydania. Nevyužitý platný kredit na Vašom účte ku dňu skončenia platnosti karty Up Vám bude prevedený na novú kartu.

3. Dokedy platí nabitý kredit?

Kredit na karte Up má platnosť 15 mesiacov, a to od 1. októbra 20XX do 31. decembra 20XX. Platnosť kreditu nájdete vo svojom účte používateľa v zóne Moja karta.

4. Ako sa karta Up nabíja?

Kartu Up nabijete kreditom vo svojom účte v zákazníckej zóne na www.up-slovensko.sk v časti Objednať e-kupóny/kredity, a to manuálne alebo importom. Pozrite si videonávod.

5. Ako sa dostanem na svoj účet v Zákazníckej zóne?

Na svoj účet v Zákazníckej zóne sa dostanete cez www.up-slovensko.sk. Prístupové údaje zasielame mailom pri uzatvorení zmluvy. Ak ste prístupové údaje nedostali, kontaktujte nás mailom na info@up-slovensko.sk alebo telefonicky na 02/ 32 55 35 45. Pozrite si úvodný videonávod k Zákazníckej zóne tu.

6. Čo mám robiť, keď som zabudol prihlasovacie údaje do svojho účtu v zákazníckej zóne alebo v zóne Moja karta?

Kliknite na „Zabudol som heslo“ a nové jednorazové heslo bude doručené na Vašu mailovú adresu. Po prihlásení odporúčame heslo zmeniť.

7. Čo mám robiť, keď chcem ako zamestnávateľ zmeniť prihlasovacie údaje do firemného účtu v zákazníckej zóne?

Napíšte žiadosť o zmenu prihlasovacích údajov na adresu: info@up-slovensko.sk a po preverení dostanete nové prihlasovacie údaje na svoj email.

8. Čo mám robiť, keď chce zamestnanec zmeniť prihlasovacie údaje do svojho účtu v zóne Moja karta?

Prihlasovacie údaje môžete zamestnancom meniť výhradne Vy, cez zákaznícku zónu v záložke Spravovať karty. Pozrite si videonávod o správe kariet Up.

9. Môžem zamestnancom aktivovať alebo deaktivovať karty Up?

Karty Up môžete aktivovať zamestnancom prostredníctvom svojho účtu v Zákazníckej zóne v záložke Spravovať karty. Ak svojim zamestnancom karty aktivujete hromadne, ide o aktiváciu off-line. V takomto prípade je karty možné používať až na nasledujúci deň. Pozrite si videonávod o správe kariet.

10. Prečo nevidím zostatky na kartách Up zamestnancov?

Kredity na kartách zamestnancov nemáte k dispozícii v súlade so Zákonom 122/2013 o ochrane osobných údajov.

11. Zamestnanec zabudol PIN, čo treba robiť?

Prostredníctvom Zákazníckej zóny a záložky Spravovať karty môžete požiadať o reedíciu PIN kódu k príslušnej karte. Po odoslaní požiadavky bude znovu vygenerovaný PIN doručený do 7 pracovných dní. Reedícia PIN kódu je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka, ktorý je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na www.up-slovensko.sk.

12. Čo ak zamestnanec zadal 15-krát za sebou nesprávny PIN?

Ak zamestnanec zadá 15x za sebou zlý PIN, karta Up sa nenávratne zablokuje a bude mu potrebné objednať novú kartu. Pozor! Pre karty Up vydané do 03.01.2018 platí iba 3x zadanie nesprávneho PIN kódu. Pozrite si videonávod ako objednať kartu.

13. Je možné zmeniť PIN ku karte Up?

PIN nie je možné meniť.

14. Čo treba robiť v prípade straty alebo odcudzenia karty Up?

V prípade straty či odcudzenia je potrebné kartu Up dočasne deaktivovať. Môžete tak urobiť kedykoľvek online v zákazníckej zóne v záložke Spravovať karty, ak Vás o to zamestnanec požiada. Deaktivovať si môže kartu aj zamestnanec sám vo svojom účte v zóne Moja karta. Ak sa karta nájde, opätovne aktivovať ju môžete iba Vy, zamestnávateľ. Ak bola karta odcudzená, môžete ju trvale zablokovať a objednať zamestnancovi novú kartu. Pozrite si videonávod o správe kariet.

15. Ako mám postupovať pri objednávke, ak si prajem potlač karty Up logom mojej firmy?

Kontaktujte nás mailom na kupon@up-slovensko.sk. Po schválení loga si môžete objednať karty Up s potlačou. Pozrite si videonávod ako objednať kartu.

16. Ako mám postupovať pri objednávke, ak si prajem potlač logom mojej firmy na sprievodnom liste ku kartám pre zamestnancov?

Kontaktujte nás mailom na kupon@up-slovensko.sk. Po schválení loga si môžete objednať kartu so sprievodným listom obsahujúcim Vaše logo. Pozrite si videonávod ako objednať kartu.

17. Ako sa postupuje pri zmene e-mailovej adresy zamestnanca?

Postup pre zmenu e-mailovej adresy nájdete v zákazníckej zóne tu.

18. Je možné platiť kartou Up aj pomocou mobilného telefónu s využitím technológie NFC?

Áno, je možné aktivovať kartu Up do mobilného telefónu s operačným systémom Android, ktorý podporuje funkciu NFC.

19. Ako prebieha aktivácia možnosti platiť mobilným telefónom?

Pre aktiváciu karty Up do mobilu je potrebné stiahnuť aplikáciu Up Déjeuner NFC cez službu Obchod Play. Následne je potrebné aktivovať kartu Up v tejto aplikácii zadaním aktivačného kódu a údajov z karty.

20. Kde vie zamestnanec získať aktivačný kód?

Aktivačný kód nájde v zóne Moja karta pri novo vydaných kartách aj na sprievodnom liste ku karte pri jej prvotnom doručení.

21. Je možné aktivovať tú istú kartu Up aj na viacerých mobilných telefónoch?

Áno.

22. Ako zamestnanec zaplatí pomocou mobilného telefónu, keď už má aktivovanú kartu Up v aplikácii Up Déjeuner NFC?

  • Pred platbou je potrebné odblokovať obrazovku mobilného telefónu.
  • Zapnúť funckiu NFC.
  • Priložiť telefón k bezkontaktnej čítačke kariet na POS terminály.
  • Výsledok transakcie sa objaví na displeji POS terminálu a na potvrdenke, ktorú vytlačí.
  • Platbu vyššiu ako 50 € je potrebné po priložení mobilného telefónu potvrdiť zadaním PIN kódu do POS terminál.

23. Čo ak už má v mobilnom telefóne inú službu, ktorá umožňuje mobilné platby?

Ak má zamestnanec viac mobilných „peňaženiek“ vo svojom mobilnom telefóne a chce pre platbu použiť kartu Up v aplikácii Up Déjeuner NFC, karta Up musí byť vždy nastavená ako predvolená.

Zákaznícka linka

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kontaktujte nás cez infolinku alebo nám napíšte mail

02/ 32 55 35 45
info@up-slovensko.sk