Najčastejšie kladené otázky

otazky

1. Čo to je elektronický jedálny kupón a karta?

Elektronické jedálne kupóny (EJK, e-kupóny) sú digitálnou obdobou papierových jedálnych kupónov a sú určené na zabezpečenie stravovania zamestnancov. Ich nosičom je  plastová debetná neembosovaná karta s čipom, vydávaná spoločnosťou Up Slovensko, s. r. o. (predtým LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o.)

2. Dokedy je karta platná?

Karta je platná 3 roky od jej vydania. Platnosť karty skončí v posledný deň mesiaca uvedeného na nej. Nevyužitý platný zostatok hodnoty EJK na vašom účte ku dňu skončenia platnosti karty vám bude prevedený na novú kartu.

3. Dokedy mi platia nabité e-kupóny?

E-kupón má platnosť 15 mesiacov, a to od 01. októbra do 31. decembra nasledujúceho roku. Platnosť Vašich e-kupónov nájdete vo svojom účte používateľa v zóne Moja karta.

4. Ako sa dostanem na svoj účet v zóne Moja karta?

Na svoj účet v zóne Moja karta sa dostanete cez www.up-slovensko.sk alebo môžete kliknúť priamo na tento link a prihlásiť sa svojím menom a heslom. Prístupové údaje zasielame na e-mail používateľa po objednávke karty.

5. Prečo mi neboli zaslané prístupové údaje do zóny Moja karta?

Ak sa nenachádzajú ani v nevyžiadanej pošte, overte si u svojho zamestnávateľa, ktorú emailovú adresu zadal na doručenie Vášho hesla. Ak je Vaša emailová adresa zadaná zamestnávateľom správne, odporúčame požiadať zamestnávateľa, aby nás kontaktoval.

6. Čo mám robiť, keď som zabudol prihlasovacie údaje do svojho účtu v zóne Moja karta?

Kliknite na „Zabudol som heslo“ a nové jednorazové heslo bude doručené na Vašu mailovú adresu. Po prihlásení odporúčame heslo zmeniť.

7. Čo mám robiť, keď chcem zmeniť prihlasovacie údaje do svojho účtu v zóne Moja karta?

Prihlasovacie údaje môže zamestnancom meniť výhradne zamestnávateľ.

8. Ako aktivujem novú kartu Up?

  • vo svojom účte používateľa na www.up-slovensko.sk,
  • v zóne Moja karta,
  • cez mobilnú aplikáciu Karta Up Slovensko pre Android,
  • kartu Up môže aktivovať aj zamestnávateľ.

Pozrite si videonávod tu..

9. Ako sa karta Up nabíja?

Kartu Up nabíja kreditom zamestnávateľ.

10. Kde si môžem pozrieť zostatok kreditu na svojej karte Up?

Zostatok na karte si môžete pozrieť vo svojom účte používateľa na www.up-slovensko.sk v zóne Moja karta alebo cez mobilnú aplikáciu Up Slovensko pre Android.

11. Ako prevediem kredit na iného držiteľa karty Up?

V zákazníckej zóne vo svojom účte používateľa zvolíte možnosť Prevod na iný účet, kde zadáte sumu a ID držiteľa cieľovej karty.

12. Kde nájdem ID držiteľa karty?

Na zadnej strane každej karty Up je umiestnený čiarový kód. Pod čiarovým kódom začínajúcim na 0. ID držiteľa karty je 6-miestne číslo a zadávate ho v tvare bez núl na začiatku.

13. Môže mať zamestnávateľ prehľad o zostatku na mojej karte?

Zamestnávateľ nemá informácie o kreditoch na stravovacíh kartách Up zamestnancov k dispozícii v súlade so Zákonom 122/2013 o ochrane osobných údajov.

14. Kde môžem kartu Up použiť?

Kartu Up je možné používať v akceptačných miestach Up Slovensko na území Slovenskej republiky označených nálepkou UpDéjeuner. Prejdite priamo na vyhľadávanie tu. Pozrite si videonávod k zóne Moja karta a vyhľadávaniu akceptačných miest.

15. Aký tovar môžem kartou Up zaplatiť?

Karta Up je určená výlučne na zabezpečenie stravovania, preto ňou môžete platiť len za potravinový tovar a nealkoholické nápoje.

16. Aká je najnižšia suma, ktorú môžem zaplatiť stravovacou kartou?

Najnižšia možná platba kartou Up je 0,01 €.

17. Aká je maximálna suma, ktorú môžem zaplatiť stravovacou kartou Up?

Horná hranica platby kartou Up je limitovaná iba aktuálnym zostatkom na Vašom účte.

18. Aká je maximálna povolená výška bezkontaktnej platby?

Maximálna suma jednej bezkontaktnej platby bez zadania PIN je vo výške 50 €.

19. Kedy musím pri platbe zadávať PIN?

Zadať PIN je potrebné pri všetkých kontaktných platbách a pri bezkontaktnej platbe nad 50 €.

20. Čo mám robiť, keď obsluha zadala do POS terminálu nesprávnu sumu a ja som ju uhradil?

Pri zistení uhradenia nesprávnej sumy na predajnom mieste požiadajte personál o storno platby a sumu v plnej výške dostanete späť na kartu.

21. Prečo mi bola zamietnutá platba?

1. Platba mohla byť zamietnutá z dôvodu stavu karty Up:
a) Karta je nová a nebola ešte aktivovaná.
b) Karta bola dočasne deaktivovaná.
c) Karta bola definitívne blokovaná alebo skončila jej platnosť.
2. Zadali ste sumu vyššiu ako zostatok na karte Up.
3. Pokúsili ste sa o bezkontaktnú platbu sumy vyššej ako 50 € a nezadali ste PIN kód.
4. Zadali ste nesprávny PIN pri platbe kartou nad 50 €.
5. Váš zamestnávateľ nepovolil míňanie kreditov v danom akceptačnom mieste.
6. Akceptačné miesto nie je ešte zaradené v našej sieti. Ak si prajete v danom zariadení kartu používať,
napíšte nám na info@up-slovensko.sk a my ho oslovíme s ponukou na spoluprácu.

22. Čo ak POS terminál, kde chcem použiť kartu Up, nepovoľuje platbu bezkontaktne?

V tomto prípade je potrebné vložiť kartu Up do POS terminálu a zadať PIN kód bez ohľadu na výšku platby.

23. Zabudol som PIN, čo mám robiť?

Informujte svojho zamestnávateľa, ktorý požiada o reedíciu PIN kódu. Po odoslaní požiadavky Vám bude znovu vygenerovaný PIN doručený do 7 pracovných dní. Reedícia PIN kódu je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka, ktorý je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok zverejnených na www.up-slovensko.sk.

24. Čo ak som zadal 15-krát za sebou nesprávny PIN?

Ak zadáte 15x za sebou zlý PIN, karta Up sa nenávratne zablokuje a bude potrebné požiadať o vydanie novej. Pozor! Pre karty vydané do 03.01.2018 platí iba 3x zadanie nesprávneho PIN kódu.

25. Je možné zmeniť PIN ku karte Up?

PIN ku karte Up nie je možné zmeniť.

26. Čo mám robiť, ak mi ukradli kartu Up, alebo ak som ju stratil?

V prípade straty či odcudzenia je potrebné kartu Up dočasne deaktivovať. Môžete tak urobiť kedykoľvek online vo svojom účte v zóne Moja karta. Alebo kontaktujte svojho zamestnávateľa, ktorý Vám vie kartu dočasne deaktivovať: Ak sa karta nájde, opätovne aktivovať ju môže iba zamestnávateľ. Ak sa karta nenájde, je potrebné zo strany zamestnávateľa požiadať o novú kartu. Pozrite si videonávod k zóne Moja karta.
Zákaznícka linka

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Kontaktujte nás cez infolinku alebo nám napíšte mail

02/ 32 55 35 65
info@up-slovensko.sk